Friday 15 July 2011

Demo Simple Makeup @ 19th flr - 15/7/2011

Sebelum
Ini K. Hafizah
Selepas di Makeover by Wani Malek Touch

Dari minggu lepas dan hari ni aku di jemput oleh k.Hafizah untuk buat demo di tgkt 19th kat opis kitaorg. k. Fiza ni sangat sporting dan best. bersama dengan rakan2nya yang lain seramai 6 orang. cik Ain pun ader gak :D. kira ini kali ke 2 aku buat demo kat opis aku ni.. hehehe..
nama2 dibawah yg attend demo class tadi :
  1. Nur Hafizah ( Puan model kita)
  2. Norizah
  3. Nur Asyikin
  4. Wahyuni
  5. Norezawati
  6. Azidahani
Terima kasih kepada kengkawan yg sudi menjemput dan belajar mekap dari saya...
jika nak lagi boleh saje.. coling2 ler eh... tq

** Sesape yang berminat untuk buat demo makeup di tempat anda, sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.
Wani Malek Touch - 017 330 2424




No comments:

Post a Comment